Expeditie Club

EXPEDITIE CLUB

De Expeditie Club is een sportprogramma voor de alle kidz die helemaal gek zijn op avontuur, survivallen en de natuur! We vullen vanaf mei wekelijks een nieuw programma waardoor je na afloop weet te overleven in de natuur net als bij Expeditie Robinson. Dit programma met outdoor en adventure activiteiten wordt begeleid door een echte outdoor expert. Leer vuur maken tijdens de constructieproef, leer kompas lezen met de oriëntatieproef en leer omgaan met obstakels tijdens de coördinatieproef. Elke donderdagmiddag organiseren wij onze Expeditie Club van 16.00u tot 17.30u bij Outdoor & Watersport Jeugdland. Alle kidz vanaf 8 jaar met zwemdiploma A kunnen voor 8 lessen worden ingeschreven. We gaan wekelijks met kidz opnieuw op expeditie, iedereen op zijn of haar eigen niveau, en zullen vier outdoor vaardigheden bedwingen!

Activiteit: Expeditie Club
Wanneer: In de periode tussen de meivakantie en de herfstvakantie
Vereisten: Kinderen vanaf 8 jaar & A diploma
Kosten: €80,00 euro voor 8 lessen in het voorjaar of €80,00 voor 8 lessen in het najaar

Geen stadspaskorting mogelijk tijdens de Expeditie Club.