Natuurzwembad & Verhuur Watersport

Natuurzwembad

Alle kidz uit Amsterdam zijn tijdens het watersportseizoen van harte welkom voor een frissen duik en oneindig veel waterplezier in het Natuurzwembad. Het Natuurzwembad is een met steigers afgezet bassin aan de waterkant van Jeugdland. Alle kidz tussen de 6 & 12 jaar oud met minimaal zwemdiploma A kunnen eindeloos genieten van zwemmen in Natuurwater. Naast de aanwezigheid van onze getrainde badmeesters worden er waterschoentjes verzorgt en heel veel uitdagen watersportmateriaal om mee te spelen. Ouders kunnen in de tussentijd genieten van het zonnetje met een kop koffie aan de picknicktafels op de kant.

Op 31 mei openen we het Natuurzwembad voor de eerste keer dit seizoen. Ben jij de eerste die een plons in ons open waterzwembad maakt?

Wie: Kidz van 6 t/m 12 jaar
Wanneer: In de periode tussen 31 mei & 20 oktober 2023
Vereisten: Minimaal zwemdiploma A
Reguliere kosten: €3,00 per kind
Stadspaskosten: €1,00 per kind

LET OP:
Het wordt aangeraden om omgekleed naar Jeugdland te komen of anders kan dit buiten. Ouders zijn welkom op het terrein van Jeugdland, meezwemmen met de kinderen is niet toegestaan.

Verhuur watersportmateriaal

Kajak
Regulier:
€  5,50 per uur
Stadspas: € 2,00 per uur

HUURVOORWAARDEN:
  • Gebruik van de materialen is geheel voor eigen risico.
  • Bij verlies of schade worden de kosten verhaald op de huurder.
  • Bij elke huur dient een vorm van borg afgegeven te worden. Betreden van het watersportgebied en het water geschiedt volledig op het risico van de ouder/begeleider.
  • Het watersportcentrum is nooit verantwoordelijk voor de ouder/begeleider en/of de kinderen die het gebied betreden.
  • Kinderen die het gebied betreden moeten minimaal een A-diploma hebben en bij het betreden van het water is een zwemvest tot 12 jaar verplicht! Bij het moeten uitvaren met de motorboot vanwege calamiteiten op het water wordt minimaal 10 euro in rekening gebracht.