Schoolprogramma's

Schoolprogramma’s

Stichting OWA is de ideale samenwerkingspartner voor basisscholen, middelbare scholen, bso’s, sportverenigingen en overige groepen die een sportactiviteit voor kinderen willen uitbesteden. Wij hebben inmiddels meerdere zeer geslaagde programma’s georganiseerd, van een 1,5 uur durende activiteit voor een kleine groep tot een volledig georganiseerde sportdag voor meerdere klassen.

– Kennismakingslessen Watersport bij OWJ –

– Oost het water in/op –

Niet alle kinderen die opgroeien in Amsterdam zijn bekend met open water. In samenwerking met de Gemeente Amsterdam en Nautiek organiseert Stichting OWA kennismakingslessen met watersport voor kinderen uit groep 5 van basisscholen uit Amsterdam-Oost in het Sportfondsenbad. Voor de eerste keer op een SUP, in een kajak zelfs onder een zeilboot is best spannend, daarom is het fijn dat kinderen kennismaken met zulke situaties in de veilige omgeving van een zwembad.

– Urban Sportweek Zuidoost –