Zeilclub

ZEILCLUB

Van mei t/m oktober, met uitzondering van de zomervakantie, organiseren wij elke dinsdagmiddag en zondagochtend onze Zeilclub bij Outdoor & Watersport Jeugdland. Bij de Zeilclub zeilt iedereen op zijn of haar eigen niveau. Op de dinsdag is er een tijdslot, voor Dekkers en Skippers, van 16.00u – 17.30u. Op de zondag zijn er twee tijdsloten voor de zeilclub. De Dekkers zeilen van 9.30u – 11.00u, gevolgd door de skippers van 11.00u – 12.30u. We oefenen iedere week weer nieuwe zeilvaardigheden. Zo heeft iedereen aan het eind van de lessenreeks meer kennis op- en om het water. Alle kidz vanaf 8 jaar met zwemdiploma A kunnen worden ingeschreven voor de lessenreeks. We proberen iedereen zo elke week opnieuw uit te dagen en zo progressie te boeken volgens ons principe:
Learn By Play!

Activiteit: Zeilen
Wanneer: Dinsdag voorjaar: mei tot juli 2024

Zondag voorjaar: mei tot juli 2024

Dinsdag najaar: 5 september tot 10 oktober 2023

Zondag najaar: 10 september tot 15 oktober 2023

Vereisten: Kinderen vanaf 8 jaar & A diploma
Kosten: €100,00 euro voor 8 lessen in het voorjaar of €75,00 voor 6 lessen in het najaar

Geen stadspaskorting mogelijk tijdens de Zeilclub.