ZOMERVAKANTIE OUTDOOR & WATERSPORTKAMP JEUGDLAND

Tijdens deze week staan er allemaal verschillende outdoor & watersporten zoals: vlotbouwen, kajakken, SUP, boogschieten, GPS, waterfun en zeilen op het programma. Of te wel enorm veel (WATER) FUN doormiddel van Sport & Spel. Op het prachtig gelegen Outdoor & Watersport Jeugdland kan je helemaal los gaan op, in & rond het water, terwijl de  geschoolde instructeurs  je helpen het hoofd boven water te houden met alle nieuwe Outdoor & Watersporten die je gaat uitproberen. Met behulp van onze kop-staart uitleg, zwemvesten en geschoolde instructeurs wordt de veilig op en rondom het water goed gewaarborgd tijdens onze activiteiten. Mocht 5 dagen teveel van het goede zijn, dan is het ook mogelijk om je aan te melden voor één of meerdere dagen!

Voor wie: Kidz van 6 t/m 12 jaar in bezit van minimaal zwemdiploma A
Wanneer: Week 1: ma. 18 juli  t/m vr. 22 juli 2022. Week 2: ma. 25 juli  t/m vr. 29 juli 2022. Week 3: ma. 1 juli  t/m vr. 5 augustus 2022. Week 4: ma. 8 juli  t/m vr. 12 augustus 2022. Week 5: ma. 15 juli  t/m vr. 19 augustus 2022. Week 6: ma. 22 juli  t/m vr. 26 augustus 2022.
Hoe laat: Elke dag van 9:00 t/m 16:00
Waar: Outdoor & Watersport Jeugdland
Kosten: €234/week of €52,50/dag
Stadspaskosten: €25,00/week of €5,00/dag

De stadspaskorting is alleen te verzilveren in week 2 t/m week 5. Week 1 en week 6 is geen stadspastarief mogelijk. Voor 2022 zijn de stadspastarieven inmiddels vastgesteld op maximale afname van 5 dagen per stadspasnummer.

We proberen zo veel mogelijk rekening te houden met vriendjes/vriendinnetjes, maar kunnen hier geen garantie voor geven. De groepen worden in principe op basis van leeftijd ingedeeld.