ZOMERVAKANTIE OUTDOOR & WATERSPORTKAMP JEUGDLAND

Tijdens deze week staan er allemaal verschillende outdoor & watersporten zoals: vlotbouwen, kajakken, SUPen, boogschieten, GPS, waterfun en zeilen op het programma. Of te wel enorm veel (WATER) FUN. Op het prachtig gelegen Outdoor & Watersport Jeugdland kan je helemaal los gaan op, in & rond het water, terwijl de  geschoolde instructeurs  je helpen het hoofd boven water te houden met alle nieuwe Outdoor & Watersporten die je gaat uitproberen. Met behulp van onze kop-staart uitleg, zwemvesten en geschoolde instructeurs wordt de veilig op en rondom het water goed gewaarborgd tijdens onze activiteiten. Mocht 5 dagen teveel van het goede zijn, dan is het ook mogelijk om je aan te melden voor één of meerdere dagen!

Voor wie: Kidz van 6 t/m 12 jaar in bezit van minimaal zwemdiploma A
Wanneer: Week 1 (12 t/m 16 jul.), week 2 (19 t/m 23 jul.), week 3 (26 t/m 30 jul.), week 4 (2 t/m 6 aug.), week 5 (9 t/m 13 aug.), week 6 (16 t/m 20 aug.)
Hoe laat: Elke dag van 9:00 t/m 16:00
Waar: Outdoor & Watersport Jeugdland
Kosten: €219/week of €49,50/dag
Stadspaskosten: €14,00/week of €3,00/dag

De stadspaskorting is alleen te verzilveren in week 2 t/m week 5. Week 1 en week 6 is geen stadspastarief mogelijk.

We proberen zo veel mogelijk rekening te houden met vriendjes/vriendinnetjes, maar kunnen hier geen garantie voor geven. De groepen worden in principe op basis van leeftijd ingedeeld.